Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

Tylko Ciebie chcę

Autor : Federico Moccia
Tytuł : Tylko Ciebie chcę
Ilość stron : 478
Czas czytania : 6 dni
Moja opinia : Druga część z pewnością mnie nie zawiodła. Na początku byłam trochę zawiedziona, tym jak dalej potoczyła się ta miłosna historia, ale w końcu się z tym pogodziłam i uznałam, że to było najlepsze wyjście. Moim zdaniem warto przeczytać (zapoznając się najpierw z pierwszą częścią).
Opis książki : Po dwóch latach spędzonych w Nowym Jorku Step wraca do Rzymu. Wiele się tu zmieniło. Chłopak zaczyna pracę w telewizji, poznaje nowych ludzi, wśród nich żywiołową Gin. Przeszłość nie daje mu spokoju, ale teraźniejszość nie zostawia zbyt wiele czasu na jej rozpamiętywanie. Czy warto dążyć do wskrzeszenia dawnej miłości? Kontynuacja przeboju wydawniczego "Trzy metry nad niebem". Pełna realizmu, śmiała opowieść o miłości, seksie, dojrzewaniu, przyjaźni, namiętności i marzeniach - do grona znajomych postaci - Stepa, Babi, Palliny - dołączają nowi, równie barwni, zakręceni i nieprzewidywalni bohaterowie.
5/6

6 komentarzy:

  1. ten tytuł zachęca mnie do przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, ze zaczęłas dodawać okładki książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytam bo ostatnio natykała sie tylko na nudne książki a ta wydaje mi się ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przeczytam tę książkę. Przy okazji chciałabym Cię serdecznie zaprosić na mojego odmienionego bloga: sylwia-bloguje.blogspot.com Tam znajdziesz również adres do drugiego bloga - muzycznego. Będzie mi bardzo miło jak skomentujesz. + dodaję do obserwowanych! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka i tytuł zachęcają.
    Przeczytałabym ją <3
    Zapytam w bibliotece , dzięki za pomoc.
    Dodaję do obserwowanych . Będzie mi bardzo miło
    jak zajrzysz do mnie : welovebaranowa.blogspot.com i jak
    skomentujesz/ zaobserwujesz . <3

    OdpowiedzUsuń