Obserwatorzy

niedziela, 12 sierpnia 2012

Nieznane przygody Mikołajka


Autor : Rene Goscinny, Jean Jacques Sempe
Tytuł : Nieznane przygody Mikołajka
Ilość stron : 192
Czas czytania : 2-3 dni
Moja opinia : Książka jest rewelacyjna. Bardzo szybko się ją czyta, jest wciągająca. Tę książkę polecam wszystkim (nie tylko dziewczynom) w różnym wieku :)
Opis książki : Tom zawiera pierwsze opublikowane opowiadanie, a także zupełnie dotąd nieznane, po raz pierwszy drukowane teksty znalezione w archiwach Goscinny'ego. Wyjątkowe są także ilustracje, subtelne kolorowe akwarele przygotowane przez Sempego specjalnie na tę okazję. Przygody Mikołajka, Alcesta i innych jak zawsze rozbawią małych i dużych. Nieznane przygody Mikołajka to zaproszenie do świętowania i prawdziwa gratka dla wszystkich wielbicieli małego urwisa.
6/6
PS: U góry dodałam dzisiaj opis o mnie.

3 komentarze:

  1. Moje koleżanki lubią czytać Mikołajka, ja jeszcze nigdy nie sięgnęłam po którąś z tych książek, ale sądzę, że niedługo ją wypożyczę ;D

    zapraszam do mnie ;**
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ototot, zawsze chciałam przeczytać Przygody Mikołajka, ale jakoś nigdy nie miałam go pod ręką. Dzięki za świetną i pomocną receznję :)
    Zapraszam do mojej Pracowni Porannych Przyjemności w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń