Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2012

A ja nie jestem gwiazdą pop


Autor : Kimberly Grence
Tytuł : A ja nie jestem gwiazdą pop
Ilość stron : 238
Czas czytania : 2-3dni
Moja opinia : Książka jest BOSKA, jest wciągająca, niezwykła, pokazuje nam zakręcone życie nastolatki. Książka jest bardzo śmieszna. Polecam wszystkim dziewczynom.
Opis książki : Cześć, tu Sam, witam na moim blogu! Życie ZUPEŁNIE stanęło ostatnio na głowie, bo A) Moja siostra Danni jest wielką gwiazdą pop, B) WSZĘDZIE łazi za nami ekipa filmowa i kręci materiał do naszego własnego programu telewizyjnego, oraz C) Właśnie odkryłam niesamowity rodzinny sekret!
Jestem tym bardzo podekscytowana, za to Danni myśli jedynie o pojedynku ze swoją nową rywalką na muzycznej scenie, Harley. Robert, wredny agent Danni, upiera się, że Danni rozłoży Harley na łopatki. Mam nadzieję, że ma rację, ale tak na wszelki wypadek przygotowałam kilka planów awaryjnych...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz