Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2012

Alice na wakacjach

Autor : Phyllis Reynolds Naylor
Tytuł : Alice na wakacjach
Ilość stron : 156
Czas czytania : 2 dni
Moja opinia : Co tu dużo mówić... jest bardzo fajna i momentami śmieszna. Polecam ;)
Opis książki : Poznajcie Alice : ma dwanaście lat, ukochanego tatę i brata, dwie najbliższe przyjaciółki i całkiem nowego chłopaka. I niekończącą się listę pytań. Ile razy trzeba myć zęby przed całowaniem? Co wypada kupić chłopakowi na urodziny? Jak dobrze wypaść na plaży? I dlaczego wszystko jest tak skomplikowane, gdy nie ma się mamy? Alice stara się jak najmądrzej przeżyć Lato Pierwszego Chłopaka, a jej trzeźwe podejście do życia i poczucie humoru sprawiają, że na pewno stanie się przyjaciółką wielu swoich rówieśniczek.



3 komentarze:

  1. Fajnie się zapowiada może kiedyś przeczytam :)


    Pozdrawiam tysskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja - moja imienniczka nie czytałam lecz przeczytam !
    Zapraszam do mnie : brulionwkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się ciekawą propozycją ta książka :)
    Zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności. Już niedługo będę organizowała duże rozdanie. Jako redaktor naczelna portalu o urodzie otrzymuje dużo kosmetyków, a sama nie jestem ich w stanie zużyć, dlatego oddam je w "dobre ręce" w rozdaniu :) Będzie mi miło, jeśli do mnie zawitasz i się zadomowisz :)
    Pozdrawiam ciepło,
    E.

    OdpowiedzUsuń