Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2012

Oto Miley!


Autor : Lauren Alexander
Tytuł : Oto Miley!
Ilość stron : 184
Czas czytania : 3 dni
Moja opinia : hmmm. Książka jest dla prawdziwych fanów Miley. Ta książka pokazuje nam życie Miley od dzieciństwa. Lubię Miley ale ta książka niezbyt mnie zaciekawiła (to biografia).
Opis książki : Miley Cyrus zdobyła sławę jako gwiazda disnejowskiego serialu Hannah Montana, a dziś zdobywa fanów także własną muzyką. Ze swoim talentem aktorskim, życiowymi tekstami piosenek i urokiem dziewczyny z sąsiedztwa bez wątpienia będzie się cieszyć niesłabnącą popularnością jeszcze przez wiele lat. Jednak za kulisami Miley wciąż jest zwyczajną dziewczyną z Franklin w stanie Tennesse, jaką była, kiedy zaczynała grać w telewizji. Niniejsza biografia zawiera quiz, osiem stron barwnych fotografii, a co ważniejsze, wszystkie informacje, jakie powinien znać prawdziwy fan Hannah Montany i Miley Cyrus!
3/6

3 komentarze:

  1. Czytałam, kiedyś byłam jej wielką fanką później przestałam ją lubią a teraz po obejrzeniu filmu LOL (2012) z jej udziałem znów ją polubiłam, ale książka nie jest za ciekawa .

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm , no nie wiem czy bym się skusiła : *
    Ale bloga masz faajny : )
    Zapraszam do mnie: http://life-is-just-full-of-joy-with-friends.blogspot.com/

    + Obserwuję : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do biografii to ja nie przeczytałam żadnej :*

    OdpowiedzUsuń