Obserwatorzy

sobota, 18 sierpnia 2012

To ja Lucy - planeta moda

Autor : Kelly McKain
Tytuł : To ja Lucy - planeta moda
Ilość stron : 184
Czas czytania : 1-2 dni
Moja opinia : Świetna książka, bardzo mi się podobała. Jest ciekawa, wciągająca i opowiada o prawdziwej przyjaźni :)
Opis książki : Cześć dziewczyny! To ja Lucy, Jessica Hartley. Przygotujcie się na rewelacyjne wiadomości! Czeka mnie niesamowite wyzwanie! Nawet nie wiem, czy mi uwierzycie... Orkiestra - fanfary proszę!!! Otóż postanowiłyśmy razem z Julą i Tildą całkowicie odmienić pokój Tildy. Wszystko będzie ekologiczne i przyjazne naturze. Tilda jest zachwycona. Chce zgłosić nasz projekt na konkurs : "Gramy w zielone", organizowany przez jej ulubiony program telewizyjny poświęcony ochronie Ziemi. Jeśli wygramy, możemy wystąpić w telewizji! Trzymajcie za nas kciuki! Niech żyje ekologia! Zagraj w zielone z królową mody, Lucy Jessicą Hartley, która ma kłopoty z realizacją wymarzonego projektu ponieważ prześladuje ją pech oraz wściekli tatusiowie.
5/6
PS: Klikając w zakładkę po prawej stronie "Blog o filmach" przeniesiecie się na mój drugi blog, poświęcony filmom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz