Obserwatorzy

wtorek, 7 sierpnia 2012

Sekrety czarownic

Autor : Thomas Brezina
Tytuł : Sekrety czarownic
Ilość stron : 216
Czas czytania : 2 dni
Moja opinia : Książka jest warta przeczytania... W tej książce jest mnóstwo przygód. Są emocje. Polecam każdemu bez wyjątku!! Moją ulubioną bohaterką jest Tinka (ta w blond włosach)
Opis książki : Roztargniona Tinka wyczarowała młodszemu bratu lody i złamała w ten sposób najważniejszą zasadę czarownic - nie wolno czarować wśród nie czarownic!!! Zanosi się na poważne kłopoty. I to właśnie teraz, kiedy obie dziewczynki otrzymały zaproszenie do wzięcia udziału w Czarodziejadzie - zawodach dla młodych czarodziejów i czarownic, w których główną nagrodą są trzy Sekretne życzenia. Wokół konkursu zaczynają jednak dziać się niepokojące rzeczy. Tinka i Lissi zmierzają na spotkanie niezwykłej przygody, która podda ciężkiej próbie ich przyjaźń...
6/6

4 komentarze:

  1. Nie miałam tej książki w swoich łapkach, a jest bardzo w moim stylu. Zapraszam do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah czytałam to :P
    + ostatnio wpadła mi cała seria książek Frederica Moccii , czyli : " Trzy metry nad niebem " , " Tylko ciebie chcę " " Wybacz ale będę mówiła ci skarbie " < "Amore 14 " i " Wybacz ale chcę się z tobą ożenić " . Na dzień dzisiejszy kończę czytać ostatnią książkę z serii ( ma 557 stron ) 1 , 2 i 4 wypożyczyłam z biblioteki , ale mam jeszcze 3 (587 Stron ) Polecam bo książki są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jej, ale chętnie przeczytam :) Lubię takie tematy :p Może wyproszę mamę by mi ją kupiła, bo zaciekawiłaś mnie :)

    Zapraszam: http://paranormalni-ba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie . Po powrocie do polski wybiorę się do biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń