Obserwatorzy

sobota, 18 sierpnia 2012

To ja Lucy - zwariowany świat mody

Autor : Kelly McKain
Tytuł : To ja Lucy - zwariowany świat mody
Ilość stron : 184
Czas czytania : 1 dzień
Moja opinia : Ja po prostu uwielbiam książki z serii To ja Lucy. Ta książka jest niesamowita, ciągle coś się dzieje, są chwile kiedy są kłótnie między najlepszymi przyjaciółkami, przez mały sekret, ale później wszystko wychodzi na jaw i dalej jest dobrze, ale nie ma czasu na kłótnie, kiedy trzeba zająć się przygotowaniami do własnego pokazu mody... GORĄCO POLECAM !!!
Opis książki : Cześć! To ja Lucy Jessica Hartley, z nadzwyczajnie fantastyczną nowiną! Za chwilę moje życie stanie się naprawdę Interesujące (przez wielkie "I") i Ekscytujące (przez wielkie "E"). A to dlatego, że organizuję pokaz mody na cele dobroczynne. Pokaz będzie olśniewający. I pomoże mi osiągnąć mój życiowy cel, czyli zostać prawdziwą, wielką projektantką mody. Co więcej? W pokazie obiecał wystąpić pewien chłopak, na którym bardzo mi zależy! Ale to tajemnica, więc sza! Czy uda się urządzić szkolny pokaz mody? Lucy Jessica Hartley (od niedawna trzynastolatka!) ma kłopoty : ktoś złośliwie próbuje pokrzyżować jej plany, a wizażystka nie może przyjść na pokaz. Jakby tego było mało - Lucy zakochała się na zabój!
6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz