Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Dzienniczek zakręconej nastolatki

Autor : Opala Renata
Tytuł : Dzienniczek zakręconej nastolatki
Ilość stron : 182
Czas czytania: 2-3 godziny
Moja opinia : Książka pełna wrażeń... Gorąco polecam, bardzo szybko się czyta ;) polecam wszystkim bez względu na wiek.
Opis książki : Dokąd popołudniami wymyka się Ludwika, w jaki sposób zaskoczy wszystkich mieszkańców osiedlowy dziwoląg - Petronela Kossobudzka, jak babcia pomoże małej Mysi i komu uratuje życie Rubin?...
Sympatyczna Joasia w swoim dzienniczku skrzętnie opisuje zabawne i zaskakujące perypetie swojej rodziny, przyjaciół i znajomych, ukazując codzienne życie zwykłej, choć zakręconej nastolatki. Znakomita lektura dla każdego, kto lubi się śmiać i wzruszać do łez.
6/6

6 komentarzy:

  1. zobacze,moze skusze sie:)
    zapraszam do mnie:sennierealny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewniam cię że przeczytam ! Lubię takie książki !
    Super blog obserwuję i zapraszam do mnie :
    brulionwkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię czytać za bardzo. Ale blog fajny ;3

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga ;3
    http://mylittleworld-nicolla.blogspot.com/
    Mam nadzieję , że zajrzysz ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog ;)

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam ! i polecam
    Bardzo szybko się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ta ksiązka sie nie podobała.Zapraszam do mnie.
    opowiesciroznychludzi.blogspot.com
    modakosmetyki-wszystkocokochamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń